A Geomembrana Composita hà un effettu anti-infiltrazione senza pari

A muratura grouted, cimentu, o film pò esse usatu per a prevenzione di infiltrazioni di canali.U Contea di Kangping si trova in una zona fredda severa, cun congelazione profonda è grandi ghiacciate.Se una struttura rigida anti-seepage hè aduttatu, un gran numaru di strati di rimpiazzamentu hè necessariu, è l'investimentu di u prughjettu hè altu.A geomembrana composta hà e caratteristiche di alta forza, bona estensibilità, grande modulu di deformazione, resistenza à l'acidu è à l'alkali, resistenza à a corrosione, resistenza à l'anziane è bona impermeabilità.Pò esse usatu in ambienti di temperatura micca cunvinziunali perchè usa materiali polimeri è un agentu anti-invechjamentu hè aghjuntu durante u prucessu di produzzione.Hè spessu usatu per u trattamentu di prevenzione di infiltrazioni di dighe è prughjetti di canali.A geomembrana composta hà i seguenti vantaghji.

1.Altu coefficient d'impermeabilità: a geomembrana composita LDPE in vendita hà un effettu di impermeabilità senza paragone, alta resistenza è resistenza à a trazione, è a so eccellente elasticità è deformabilità facenu assai adattatu per espansione o shrinking a superficia di basa.
2.Stabilità chimica: A geomembrana composta hà una bona stabilità chimica è hè largamente usata in u trattamentu di l'acqua, i tanki di reazzione chimica è i discaricamenti.
3.Anti-aging: A geomembrana composta hà caratteristiche anti-aging, anti-ultraviolet, anti-decomposition, è pò esse usata in a stallazione nuda.U materiale hà una vita di serviziu di 50 à 70 anni, furnisce un bonu materiale per a prevenzione di infiltrazioni ambientali, è assicura a resistenza à e radiche di e piante.

TP1

4.Forza meccanica alta: a geomembrana composta hà una bona forza meccanica, a forza di trazione in rottura hè 28MP, è l'allungamentu in rottura hè 700%.
5.Bassu costu è alta efficienza: a geomembrana composta adopta una nova tecnulugia per migliurà l'effettu anti-infiltrazione, ma u prucessu di produzzione hè più scentificu è più veloce, è u costu di u produttu hè più bassu di quellu di i materiali impermeabili tradiziunali.Sicondu i calculi attuali, l'usu di geomembrana composta prodotta da i fabricatori di geomembrane d'aquaculture in i prughjetti generale risparmiarà circa 50% di u costu.
6.Velocità di custruzzione veloce: a geomembrana composta hà una alta flessibilità, diverse specificazioni è diverse forme di posa, chì ponu risponde à i requisiti anti-infiltrazione di diversi prughjetti.A saldatura hot-melt hè aduttatu, cù alta forza di saldatura è custruzzione còmuda è rapida.
7.Prutezzione di l'ambiente è micca tossicu: Tutti i materiali utilizati in a geomembrana composta sò materiali non tossichi è ecologichi.U principiu anti-seepage hè un cambiamentu fisicu cumuni è ùn pruduce micca sustanzi dannusu, cusì hè a megliu scelta per a prutezzione di l'ambiente, l'aquacultura è i stagni d'acqua potabile.
À u listessu tempu, paragunatu cù materiali cum'è muratura di mortar è béton, geomembrane textured low cost reduce assai i costi di ingegneria.Dunque, una geomembrana composta hè sceltu per u cuntrollu di infiltrazione di stu prughjettu.


Tempu di Postu: Feb-22-2022