Assicuratevi chì tutti l'indicatori rispondenu à i requisiti di cuncepimentu prima di a custruzione di materiale di membrana HDPE

Flussu di prucessu: livellamentu di u situ, posizionamentu è posa, scavi di terra, rotolamentu di fondu di piscina, rimpiazzamentu di terra di diga in strati, rotolamentu di terra di diga in strati, formatura di diga, scavi di trincee d'ancora, posa di diverse pipeline, posa di prutezzione di fondu Infiltrazione, versazione di cimentu (custruitu). -in geogrid), posa di materiali di membrana HDPE Geomembrana LDPE per a vendita, hot-melt è sigillatura di materiali di membrana HDPE (tubi).

1. Analisi di e proprietà di struttura è materiale
Eseguite analisi dettagliate è indagine nantu à a qualità di a terra di a fundazione di a diga, è furmulà a sequenza di scavi currispondente è e misure di ramming è di riempimentu secondu a qualità di a terra, a prufundità di scavi è l'accumulazione di scavi.
Purtari a ricerca spiciali nant'à a custruzzione béton di u muru diga è fondu diga, è determinà u rispittivu mètudu pouring, sequenza, è ritenzione di junci custruzzioni.

TP2

2. Analisi di rendiment di tubi è materiali di membrana
Sicondu i requisiti di i disegni, i materiali utilizati per i tubi è a film di polietilene d'alta densità sò inspeccionati in situ per assicurà chì tutti l'indicatori rispondenu à i requisiti di cuncepimentu.
Configurate a macchina di saldatura di fusione calda currispondente secondu u diametru di u tubu PE sceltu.
Prima di a custruzzione di materiale di membrana HDPE prodotta dai produttori di geomembrane per l'acquacultura, secondu a dimensione necessaria di a diga, a "tecnologia di mudellu tridimensionale" deve esse aduprata per u "disegnu di taglio", soprattuttu l'overlap, i cantoni, è i giunti trà u muru di a piscina (in fondu) è u pipeline per migliurà a stallazione di u materiale di a membrana.Dopu à l'effettu generale, u costu di custruzzione hè ridutta.


Tempu di Postu: Feb-22-2022